сряда, 2 юни 2010 г.

"Грамофония" - Рок музика – част ІІ

На самия праг на истинското лято проектът „Грамофония” набира скорост, навлизайки все по-надълбоко из рок музиката. След предходното „rock” издание, което бе посветено на Рони Джеймс Дио, и този четвъртък оставаме на същата музикална вълна. Водещият Добромир Тодоров – Soulmate обещава да ни поразходи из музиката на Led Zeppelin, Blood, Sweat & Tears, Whitesnake, Far Corporation, Yngwie Malmsteen...
Както и преди, всички фенове на рок музиката могат да носят и собствените си плочи, за да чуят на място любимите си парчета. Музикалната викторина и този път обещава да е интересна (разбира се, ще бъде посветена на рока), особено за тези, които знаят верните отговори на трите въпроса. Интересен факт е, че на предходното издание на „Грамофония”, на което имахме гости от Португалия, Италия и Белгия, за наградите – бутилка вино от Вила „Любимец” и бутилка водка от бар „Blues Brothers”, се бориха повече от 20 души, отговорили вярно на въпросите.

1 коментар:

  1. Аз съм любител на плочите свалил съм вече над 220 от мойте стари плочи на МП3 слуша меги в един чат казва се палталк американски е има Българи от цял свят и сички ги слушат с удовалствие верно накои прескачат надраскани са но пак си ги слушаме ако някой се интересува от плочи да ми пише на скайпа ми partizanin_bg бях единпат в клуба супере но няма как да идвам често интересувам се и от джаз тъй кат в чата ни има двама музиканти джазсмени свирят извън България беше ми приятно в клуба ви добрече ви има

    ОтговорИзтриване